sobota, 10 sierpnia 2013

RR nr 4

Witam :)
Od samego początku muszę was mocno przeprosić ale mam straszne opóźnienie :( strasznie się w tym wszystkim zamotałam i na szczęście już się obudziłam i mam nadzieje od jutra zacząć :)
Pierwsze pytanie mam takie jakiej to firmy są muliny ???
A następnie czy  mi się wydaje czy źle są rozdzielone obrazki ?? mam wrażenie że obrazek 8 i 9 to nie jeden obrazek ??

Pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz przepraszam.
http://kraniecswiata.blogspot.de/
http://calyswiatija.blogspot.de/

4 komentarze:

  1. mulina anchor i obrazek 8 i 9 to sa osobne

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja anchor zmieniłam na dmc i trochę posiłkuję się ariadną :-). Myślę , że każdy będzie niepowtarzalny a przez to, że każda wyszywa swoimi nazwę to kompozycjami kolorów, każda kanwa będzie niepowtarzalna :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiem Ci, że to tak naprawdę jest obojętne- generalnie większość rozpisek dotyczy mulin DMC, ale można kombinować z Ariadną i Anchorem- w zależności którą posiadasz-po co kupować DMC, jak akurat posiadasz zamiennik z Ariadny? to tylko zabawa, a jak będzie kolorek o ćwierć tonu ciemniejszy, to nic się przecież nie stanie:))) NIE bój się, zamieniaj:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Maurycjusz dokładnie zrobiłam jak piszesz. Jest to zabawa a nie stres - mój 4 rr to mieszanka dmc, ariadna, anchor w końcu jest to przykładowy dobór kolorów przez jakiś program - nooo jak do tego tak podchodzę . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń