sobota, 9 listopada 2013

Pytania

Dziewczyny ja nie wiem o co chodzi.
1 sierpnia był pierwszy wpis że zaczynamy działać, że mamy dwa miesiące na wyszycie danego obrazka. Dziś mamy 10 listopad a ja nie mam żadnej paczki i jest tutaj strasznie mało wpisów . Nie wiem czemu ...??
Ja osobiście biorę pierwszy raz udział w takiej zabawie i czekałam na kanwę która miała być wysłana do mnie żeby zobaczyć jak to wszystko wygląda. Ten podpis na kanwie ogólnie cała paczka.
A tu nic cisza ...
Hallo czy ktoś tu jeszcze jest i wyszywa.  Dajcie znać dziewczyny z RR4 co tam się dzieje.  Ja osobiście wszystko rozumiem.  Choroby dzieci swoje własne czy po prostu ciężka igła która niechce współ pracować.  Dajcie jakiś znak czy to jeszcze istnieje czy co??
Pozdrawiam serdecznie :)

7 komentarzy:

  1. witaj cały czas istnieje. Ja osobiście RR nr 4 własne jeszcze nie zrobiłąm bo mam kilka kanw i najpierw chce je zrobić i wysłać. Mam pozapisywane kto jeszce nie wysłął i jutro albo we wtorek będę wysyłała meile do pań co jeszcze nic nie wyszyły i wysłały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, ja wyszywam, tylko też był problem, bo Pani do której wysłałam zrezygnowała. Wszystko się zamotało.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już wysłałam kanwę dawno i tu na blogu dostałam info że doszła. Natomiast do mnie nikt jeszcze nic nie wysłał....

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja wwszystkie wysłałam a do mnie też żadna jeszcze nie trafiła :(.
    Aniu przyślij prosze mi meila z podziałem wyszywania. Padł mi komp i wszystko straciłam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wysłałam po jednej (rr 1 i 3). U mnie są obie Adreitty. Babeczki pewnie wyślę w tym tygodniu a do czekolady jakoś nie mam serca ale dziś trochę ją dłubałam. Innych jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja wyhaftowalam pierwszy panel na czekoladowym RR i posłałam dalej juz dawno:) na razie żadnej innej kanwy nie mam, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń