czwartek, 13 lutego 2014

:(

Czytam wasze wszystkie zale i naprawde jest mi bardzo przykro, że dorosłe kobiety które się zapisują na RR potem to olewają. Wiem, że jako organizatorka wszyscy mają do mnie pretensje i naprawde jest mi przykro ale muszę stwierdzić, że faktycznie ta zabawa chyba nie ma sensu bo my czekamy za kanwami a inni to olewają. Ja do połowy osób pisze ciągle wiadomości to nawet nie raczą odpisać, wiem tylko , że jedna kanwa zaginęła na poczcie ale gdzie jest reszta to laski nawet nie raczą mi łaskawie odp. Dlatego z przykrością zamykam tą zabawę i proszę, żeby osoby które mają czyjeś kanwy w jak najszybszym czasie je odesłała włascicielom.   :(

10 komentarzy:

  1. Ania, ja nigdzie nie napisalam ze mam pretensje do ciebie (nawet w emailu). Nie olewam, ale mam dość czekania. I widzę że nie tylko ja...
    Sorry, ale ktoś musiał powiedzieć DOŚĆ. Padlo na mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pisałam ze z tym olewaniem chodzi o ciebie. Chodziło mi tu tylko o osoby które sie zapisały a teraz wogóle się nie odzywają i już one wiedzą o kogo chodzi

      Usuń
  2. To na pewno nie jest Twoja wina . Do mnie dotarła tylko jedna kanwa od Ciebie Ania a jestem zapisana na dwa RR troszkę to dziwne chociaż ostatnio zauważyłam ze dużo ludzi nie chce wysyłać za granice i może dla tego dostałam tylko jedna kanwę . Wiele dziewczyn pisze a te kanwy gdzieś są tylko gdzie ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem ze nie wszystcy chcą wysyłac za granice dlatego na samym poczatki pytałam się o to i mam pozapiusywane

      Usuń
  3. No może są u Ktosia, który się z Nami nie kontaktuje ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Z obliczeń Adrietty wyszło, że jakieś są u Mileny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu (Anna Przybysz), z tego co pamiętam ty miałaś moją kanwę z RR nr 4. Czy nadal jest u ciebie i mogę liczyć na zwrot, czy może poleciała juz dalej i raczej moge o niej zapomnieć?
    Proszę o info
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. twoja kanwe z owocami już dawno wysłałam dalej

      Usuń
  6. Hej dziewczyny, ja dostałam tylko jedną kanwę na początku zabawy, wysłałam swoją i nagle okazało się, że dziewczyna zrezygnowała. Już wtedy czułam, że to nie wypali. Tę kanwę, którą mam oczywiście odeślę właścicielce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu, dziś odesłałam Twoje babeczki.

    OdpowiedzUsuń