czwartek, 6 lutego 2014

Rezygnuję - RR nr 4

Dziewczyny wybaczcie, ale ja nie mam już cierpliwości, żeby dłużej czekać... W październiku wysłałam swoją kanwę i do tej pory nie otrzymałam żadnej innej do wyhaftowania. Jest luty....
Sorry, ale ja mam prace zawodową w której spędzam prawie 10h dziennie, dom, rodzinę, małe dziecko i daję radę z kolejnymi hafcikami. Uważam, że 4 miesiące czekania na kanwę to aż nadto. Bądźmy powazni....
Przez 4 miesiące otrzymałam tylko dwie wiadomości:
- jedną, że moja kanwa dotarła do osoby, do której ją wysłałam,
- drugą, że powinnam dostać kanwę od Pani Agnieszki Wieszaczewskiej.
To było w listopadzie i dalej cisza.

W takim razie uprzejmie proszę o NATYCHMIASTOWY ZWROT mojej kanwy w takim stanie w jakim ona jest. Resztę wyhaftuję sobie sama.

Pozdrawiam serdecznie

12 komentarzy:

  1. Ostro Siostro. Ale szczerze mówiąc wcale się nie dziwię. I ja o tym myślałam. Biję się w pierś bo u mnie też haft leży odłogiem. Ale obiecuję nadrobić w najbliższym tygodniu. A co z resztą? Ja dostałam do tej pory jedną kanwę.
    Aniu a jakie Ty masz wieści?

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyłączam się również do Iskierki, ja też sobie sama skończę swoją kanwę tylko chciałabym ją odzyskać. Bo nawet nie wiem gdzie jest? Szkoda mi tej zabawy miało być fajnie a wyszło jak zwykle. Tyle sie czyta o niesłownych hafciarkach, które się zapisują do zabaw a potem gdzieś się gubią po drodze. Szkoda zainwestowałam w mulinę do tego zestawu i co ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również trzymam stanowisko Iskierki z tą różnicę, że rezygnuję z wszystkich RR - była to moja pierwsza zabawa i za pewna ostatnia !!!!! Prosze o zwrot moich haftów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochane Kobietki- ja tez nie otrzymałam na razie zadnej kanwy do wyhaftowania w czekoladowym RR - tez rezygnuje, bo obawiam się, ze zabawa zakończy się tak, jak RR kawkowy- jedna dziewczyna poltora roku trzymala 5 kanw nie dając znaku zycia, dopiero przypadkowo organizatorka to odkryla!!! do tego nic na nich nie wyhaftowala..... bardzo proszę o zwrot mojej kanwy czekoladkowej- basia- maurycjusz

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny może trzeba się jeszcze raz zadeklarować kto zostaje a kto odchodzi, bo osobiście mam teraz rozterkę. Czy np. kanwę babeczkową Ani wysyłać dalej czy wrócić ją do niej. Sama też jestem zainteresowana losem moich (babeczki i czekolada). Jeśli są u kogoś kto nie planuje ich dokończyć to proszę o zwrot. Jeśli koperta i znaczek to problem - napiszcie wyślę. Jeśli jednak wędrują dalej to też proszę o jakiś odzew. Mój mail to b.and.p@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja już zadeklarowałam - rezygnuję. I niestety, ale następnym razem się zastanowię zanim zapiszę się na kolejny RR. I nie ma tu winy organizatorki. Winne są wyłącznie nierzetelne uczestniczki, ktore chyba trochę bezmyślnie zapisują się na tego typu zabawy, a później nie chcą lub nie potrafią wywiązać się z terminów...
    Trzeba mieć jednak cywilną odwagę powiedzieć wprost - sorry, zawaliłam, nie daję rady, nie umiem itp.
    Ja rezygnuję definitywnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt Ani nie obwinia. Ja niestety z jedną kanwą nawaliłam a przy innych nie bardzo miałam jak się wykazać bo nie dotarły.

      Usuń
  8. Ja ze swojej strony za pomocą tego bloga, który został powołany abyśmy miały ze sobą kontakt informuję : że jeśli do końca tygodnia nie będzie odzewu gdzie są moje 4 hafty !!!! bo do czterech RR się zgłosiłam to kończę tę zabawę. I haft który otrzymałam od Mileny - zresztą jej własny jej odsyłam.
    Pozdrawiam mój adres sdm1808@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak i pozostałe rezygnuję, chcę tylko odzyskać moją kanwę. RR- 1 babeczkowy. Ja osobiście wyszyłam babeczki na 4 kanwach i wszystkie wysłałam do Mileny- moja, Małgosi, Bożeny i Adrietty. I nie wiem gdzie one są. Proszę o odesłanie mojej kanwy, a póki co to chociaż jakiś odzew dorota-swiatek@wp.pl :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dora skoro wysłałaś do Mileny a ja dopiero teraz otrzymałam od niej jej kanwę czekodową - czyli od października nic innego od niej nie wyszło !!!!! To chyba u niej wszystko utknęło - ktoś ma z nią kontakt ? Bożenko zdaję sobie sprawę, że możesz nie mieć ochoty wyszywać na 20 - odeślij mi ją proszę :-). A owocowy RR jedzie do diabła jest i ten słodki różowy dziecinny ???????? Ja babeczki wyszyłam na jednej - dziecinny na jednej i klops, dopiero Milena przysłała ale prawdę pisząc nie mam już ochoty na dalszą zabawę ale jak napisałam czekam do końca tygodnia na info. Pozdrawiam wszystkie czuwające :-)

      Usuń